Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fps drop ?

Postat av BlueMooN den 27 Februari 2006, 20:09
8 kommentarer · 193 träffar
tjaa ! det händer ibland att jag får fps drop ibland och jag uppdaterar windows och antivirus programmet varje dag sökte precis klart efter virus men hittade inget och använder norton antivirus 2006 , windows defender , spydoctor allt uppdaterat ! kollar varje dag , men sen skulle jag testa spela sen efter ett tag så kommer det fps drop :/ .

Msi 865PE Neo2-v
Intel P4 2,4 Ghz
Corsair 512x2 pc3200 2.5
Geforce 4 4600ti 128mb @ 85hz

Cpu : 37.3 grader just nu när jag börjar spela brukar det ligga runt (39-40 grader )

grafikort : eftersom gf 4600ti inte har nån temp senor så kan jag inte titta det och har ingen senor som jag kan titta med heller just nu men skaffa de men skit samma :) .

Har bra luft cirkulation i burken !

en fläkt uppe som drar ut varmluften, sen på sidan en som drar in kall luft sen en bak som drar ut varm luft.

har uppdatera dom senaste drivrutinerna till grafikkortet , moderkortet. men inget resultat.

//tack iförhand fb
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..