Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spray logo

Postat av KUNG1 den 20 Februari 2006, 18:19
3 kommentarer · 242 träffar
Hej, Jag har ett litet problem.

Jo, det är såhär att jag ska fixa en egen spraylogo till CS 1.6. Ni tänker säkert nu "åh nej inte en till noob som inte vet hur man fixar egen spraylogo". Men nej där har du fel. Jag har googlat, följt guider. Ja, jag har gjort allt som står att man ska göra men jag får det endå inte att funka? Jag har laddat hem HlTagConverter och följt guider där igenom. Jag gör som man ska, sparar wad-filen döpt till tempdecal.wad i steam / steamapps / Mitt-steam-acc / counter-strike / cstrike . Men endå så vill det inte funka. Jag har också tagit bort custom.hpk som det stog i en guide att man skulle göra. Snälla hjälp mig, vad behöver jag göra.

Edit: Okej nu har jag fått det att funka, men hur får man custom.hpk att inte komma tillbaka? För den kmr nämligen tillbaka typ varje gång jag startat CS..

// PözZaR..
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar