Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Portlane Gör bedrägeri!

Postat av TokiseN den 15 Februari 2006, 20:20
270 kommentarer · 1 105 träffar
Hej alla fragbitare.

Nu e de såhär att ja tröttnat på portlane som många fler troligen har gjort! så här lyder historien!

satt en helt vanlig dag på irc.. då fråga mina polare i klanen om ja kunde sponsra me bnc åt hela laget! ja som e snäll av mej går me på de o betalar flera hundra kr på bnc från portlane! ja ger ut ip o prt o sådana saker men de som händer e att ingen loggar in på dom!

efter 2 dar så kommer portlane såklart! o va händer jo alla bnc:na vart bannade utan anledning o ja undrar om pani o hitwarning tycker de är kul o sno pengar av cs lirar genom att banna deras bnc! de e fet bedrägeri...

ja de som händer e att ja köper en ny bnc o går in på portlane kanalen o frågar pani va ja gjort för fel! han svarar inte men efter 10-15 minuter svarar han: Vadå? o ja lixom säger att hela lagets bnc vart bannade utan nån anledning.. han lixom bryr sej inte o skippar o svara! ja börjar säga te honom att ja ska anmäla dom för bedrägeri o o vad som händer då är:

Your account has been suspended.

o ja blir rasande! nu tänker ja ta detta i mina egna händer o anmäla stort... ja går in o hyr en bnc till o går in på portlane kanalen o pratar me han igen! ja säger att han ligegr risigt tll o frågar vad ja gjort för fel? ja får detta svar!

pani nu ligger du ännu risigare till
va gjorde ja för fel nu då?
vadå har du kokat ris?

sen efter de så händer detta:

Your account has been suspended.

asså undrar nu verkligenom dom suspendar för dom tycker de är kul.. sen när man säger åt att man ska anmäla dom så känner dom sej hotade o suspendar bnc:en....

ja ska oxå bevisa att ja ska anmäla dom o beviset kommer här!

Brottsanmälan/BedrägeriBrott
[05-07-04]
(79 kB)
Konceptanmälan (RPS 403.1.8 99-04). Ifylld anmälan lämnas eller skickas till polismyndigheten i länet. Adresser finns på webbplatsen. Anmälan kan också göras på telefon 114 14.

Jag tycker alla dom som har blivit lurade ska anmäla dom!

ja hoppas dom får böta o får lägga ner sin oseriösa verksamhet!

Jag tycker synd om alla som har blivit lurade på alla sina bnc o pengar o allt sånt! skriv nu va ni tycker!

För min del är de iaf.. ANMÄLDA!! Jävla ******

anmäla portlane

963 personer har röstat
Föregående tråd

270 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 270 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..