Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SSC-problem

Postat av KarateMuffins den 13 Februari 2006, 18:16
13 kommentarer · 53 träffar
Har ett ganska jobbigt problem såhär en dag innan FB-ligan drar igång. Vi fixade till ssc till våran server som är lokaliserad hos en annan i klanen. Igår gjorde vi ett test så att allt skulle funka. SSC funkar för alla i klanen utom mig. På ssc-klienten står det att jag är online och allt verkar frid och fröjd. Men jag blir kickad från servern och den säger att jag ska starta Ss-client.

Jag får inga bilder och blir kickad från servern, för alla andra fungerar det utmärkt. Det har lyckats kommit en bild på alla försök, och då märkt som "unknown".

Jag har provat att stänga av mitt virusprogram NOD32, trots att programmet säger att det ska släppa igenom ssc. Jag har rebootat datorn ett antal gånger, jag har connectat till ssc utan att steam varit igång och jag har öppnat alla möjliga portar i min router, bl.a 20001.

Är det någon som haft liknande problem eller kanske har någon annan lösning på problemet, så tveka inte att skriva.

Omogna kommentarer hänvisas för övrigt till Lunarstorm o.s.v., you know the drill !
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar