Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Att söka pracc

Postat av ILkeR den 1 Mars 2004, 23:42
43 kommentarer · 281 träffar
Tja! Jo skrev denna tråd för att bara kritisera lite över hur dåliga pracc kanalrna egentligen fungerar....

Jag sökte nyss på motstång och skrev följande: Söker pcw 4on4 vår server 1.6 high skilled plz. Då ska det vara runt 2500 personer som ser detta eftersom jag både är i #pracc.se, #pracc och i en del invite kanaler.

Jag tycker personligen inte att kanalerna har lagt sin tyngd på just att det är folk som vill hitta sina pcw i kanalerna. Utan jag tror mera att det är Op-arna som bara vill ha "status" för att de har kontrollen över en sådan "stort" kanal med massa "idlers" eller att de på något sätt vill göra reklam istället för att ägna sig åt oss som vill söka pcw.

När jag sökte nyss på pcw tog det runt 30min för mig att hitta en pcw. Där de sedan droppade efter 2-3 minuter och för de tog det runt 10min att komma in. Grejjen är att om jag hade hittat de på 10 sekunder skulle det inte ha gjort något för då skulle man kunna leta nya o.s.v. men efter att ha letat i 30min + 10minuterna och sedan 3min att droppa det är ju skandal. Ungefär 45 min bara för att hitta några som droppar av.

De som droppar av är ju in hela grejjen med min tråd utan att de som gör själva kanalerna för att hitta pcw o.s.v. borde vara människor som bara gör sitt jobb inte bara för att få någon status eller något som det verkar nu.

Ni kanske tycker att jag kritiserar väldigt mycket och många tycker nog att både #pracc.se och #pracc är väldigt bra kanaler att leta pcw i, men jag bara måste uttala en sådan sak för att det ska väl inte vara möjligt att hitta en pcw på 30min bland 2500 personer. Alla har väl ett mål och jag tror inte att op:arna eller de som äger kanalerna har ett mål på att det ska ta sådan lång tid att hitta sina matcher.

Ni som nu tycker att det är så eller om ni beter er som att ni bara vill ha status plz hitta på något annat sätt plz. Och ni som tycker att ni gör ett bra jobb med hela pracc projektet ni ska bara skratta åt denna inlägg och ta emot det goda ni får :D

––––––––––––

Lite extra hära: Jag tror nog säkert att det kommer en massa folk och kritiserar det jag har skrivit men jag säger bara: var så god att göra det. Skriv helst inte för långt då för jag kommer inte att orka läsa allt ni kritiserar :D

fragbite
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..