Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med server. de_vegas.wad krånglar.

Postat av zakke den 1 Mars 2004, 21:40
4 kommentarer · 122 träffar
Jag har installerat hlds till 1.6 på min linux redhat 9.0 serverburk och allt flöt på riktigt bra. Tänkte att jag behövde lite anti-cheat, man vet ju hur folk är i dessa dagar :/. Sagt och gjort, jag installerade wwcl och hl-guard, fick då helt plötsligt ett fel när jag skulle gå in på servern, "bad file, you have changed de_vegas.wad" stod det ungefär. Det löste sig om jag laddade hem filen och la den i min cstrike map. Problemet är att alla måste tanka hem denna filen nu när de ska gå in på servern. Finns det något sätt att bli av med detta problem eller ska jag helt enkelt tvingas ta bort mitt anti-cheat? Förslag och lösningar på problemet mottags väldigt gärna! :)

Problemet är inte relaterat till någon speciell bana heller, som många har detta problemet med iceworld... Alla som joinar måste tanka hem..
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..