Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
alltså, vet inte vad jag ska tro. över hälften av fragsen som du får ser inte ens ut att vara hs. skotten går misstänksamt rakt dessutom. norecoil meets aimkey? har aldrig någonsin sett någons skott gå sådär. eller är det så för alla med fiber? ser sjuuuuuukt suspekt ut i mina ögon men det kanske bara är jag. som sagt aldrig sett någon annans skott gå sådär konstigt. kulspridningen ser inte normal ut och första skotten är alltid hs varesig du siktar på motståndaren eller inte.
vill inte smutskasta kurbits på något sätt då alla säger att grabben är duktig men har aldrig sett något liknande, varken hos eliter eller neeps. någon som kan förklara vad det är jag ser? :D
#9 det sorgliga är att han inte lirar mycket alls! en annan kämpar för livet! svettas, brinner, lever och andas för cs men lyckas bara skrapa ihop hälften så många klipp. livet är orättvist!
Som vanligt, någon random som typ 5% av fragbite hört om går in och skjuter hårdare än f0rest samt SpawN tillsammans, dessutom riktigt jävla ruttet motstånd, dålig film.
#31 lugn nu, tror nästan de flesta vet vem han är, iallafall de som har en liten koll på svensk cs gör det.
i denna filmen är det lite sämre motstånd ibland men även bra motstånd ibland, kolla hans andra filmer (frapsfilm2 iallafall) samt bringlesfilmen om du vill se bättre klipp samt bättre motstånd.
fast varför var filmen dålig om han nu sköt så hårt? då måste det ju varit bra klipp, eller?
#34 rape är ju dock betydligt bättre än vad du är.
#khrome, reg år 2008, du visste inte ens vad datorspel var när jag började gibba cs (obs inte 1.6) alla som lirade tidigare VET att 1.6 sög och att det skulle sänka cs för att de va mycket nytt, allting med steam sög. Nu när CS:GO är det samma visa, dock är man lite äldre nu och fattar att det bara är barn som tjuter när allting inte är likadant längre.
Dags o växa upp.
#49 du är ju bara sorglig som jämför övergången mellan 1.6 och csgo med 1.5 och 1.6. det du kan jämföra med är när css kom. det är ett helt nytt spel, inte lite små uppdateringar. hahaha! dags att växa upp? ledsen att vi inte tycker att csgo är lika roligt som 1.6, det måste göra oss till småbarn!
sluta tjuta över att alla inte tycker om csgo, så fortsätter vi spela 1.6, för vi skiter väl fullständigt i vad "proffsen" och någon "<iframe>" gör så går ni och spelar csgo istället? alla reggade sig inte på fragbite när de började spela cs heller hörredu.
sen när vi ändå är inne på det. du är alltså ashäftig och har spelat cs skitmycket längre än khrome, hur kommer det sig då att du inte har lyckats komma någon vart? talanglös kanske? :)))
#51 har någon sagt att 1.6 är svårare? vad är det med dig? måste alla tycka som du eller? vi tycker inte csgo är roligt, du tycker det. vad är problemet?
Jävlar i helvete vilka klipp han får. Kommer ihåg när jag specca honom på LANBAUER's hltv när han drog något ace på bananen mot STAR1 och BarsiC tror jag, riktigt sjuk snubbe, creds ska han ha.
#50 khrome har inte heller kommit någonvart och inte du heller. Och inte kurbits heller. Det enda ni lyckats göra är att visa att ni spelar ett spel via klipps som till en viss del ser suspekta ut.
Så det betyder att ni alla 3 är talanglösa isf så som du presenterar det. Så kasta inte sten i glashus. Sen vill jag inte att du jämför mig med dig eftersom olikt dig har jag IRL-meriter att komma med.
#59 Ser du, jag vinner där igen. När du måste prata om min hudfärg för att försöka få mig arg så betyder det att du förlorar instant.
Min hudfärg har inget med min intelligens att göra. Faktumet återstår att jag ännu idag har mer meriter än dig IRL och i CS kommer att kvarstå.
Jag pratade med Simon om ditt "Jobb", det visar sig att du inte alls är någon systemtestare. För att vara en systemtestare krävs det skickligheter och expertis i debugging och compilering även också ett viss programmeringsspråks kännedom. (Även kännedom kring funktioner)
Jag tror knappast att du har ett ISQTB-certifikat som krävs för att vara en certifierad mjukvarutestare/("systemtesta re"), så det jag tror du har för jobb är bara ett lallarjobb där du måste "leka" i VS2010 och compilera åt företag. =)
#63 Ok då är jag för mycket då. Så du påstår att du har ett ISQTB certifikat vilket är det som krävs för att få en anställning som testare i dagsläget?
Vilka certifikat innehar du qewi och kan du gärna printa mig diplomet på dessa? Jag har absolut kännedom om ditt område du jobbar i då jag själv sysslat en del med testning (inriktning mjukvara).
Låt oss få se nu på alla certifikat (meriter) som du har att komma med om jag bara är för mycket :)
Idiot som sitter och ljuger på fragbite om sin lön, och en idiot som sitter och fuskar på CS. Vem är du ens i CS helt ärligt talat?
Vem har du lyckats vinna över (UTANFÖR PN) som ger dig så mycket självförtroende och luft att du tror att du får kalla folk randoms?
#64 Nej alltså qewi måste ju myttat hela sitt liv om sitt jobb haha vilken pajas :D fyfan vilken jävla idiotkille han e ska aldrig mer snacka med honom. Sen om du som vill verka så smart så skriver du med dig själv, om du inte redan märkt de (LOL)
#67 Du menar samma exey som inte fuskar och inte är stämplad som internets största mytoman efter dig? Jo han är en viktig informationskälla i vårt samhälle, speciellt i den lilla byn han tvingat bege sig till nu.
#71 hahaha, eller så har man bara vett nog att veta att det inte är någon idé att svara på wmb utan man bara skrattar åt honom istället? finns nog inget jag kunde bry mig mindre om än vad folk tycker och tror om mig på internet, speciellt wmb då såklart.
nu tycker jag vi fokuserar på filmen istället go' vänner! det var kul sålänge det varade.
#72 Eller så kanske du borde förklara dig och bevisa nu att du inte snackar skit? Eftersom jag vet att du gör det så är det redan bekräftat.
Ska du komma och säga att du är bättre än mig nu IRL när jag inprincip vet allt och lite till om hur mycket p12or drömmer om att få vara saker IRL?
Du borde bara ge dig och sluta fuska i CS dessutom. Man ser glasklart att du fuskar likaså din mate (kurbits). Och om det adderar något mer nöje, jag vet att du bor i Västerås och jag har bekanta som vet vem du är. Addera det till att du är bara en valp som snackar på internet om hur bra du är när du egentligen är värdelös IRL.
#73 men snälla du. jag känner inget behov av att bevisa vad jag jobbar med för dig. du får gärna tro att jag är arbetslös, städare eller kriminell om det får dig att må bättre.
släpp det nu och inse att ingen annan än du bryr sig om vad folk tycker om en på internet.
#75 Du är retard det är allt jag tror. Och jag bryr mig inte det minsta om vad du tror jag är för människa IRL.
Allt jag vet är att jag av varenda en som kommenterat här läser jag och arbetar jag med något 100ggr bättre än deras yrken. Kom tillbaka när du blir garanterad 35k ingångslön efter din master retard
#86 Kommenterar jag på frapsfilm3 eller bringlesfilmen? Trodde detta var frapsfilm3 iaf :PPPP Ja, du kan nog svara på den frågan, då kan du väl också svara på om nästan de flesta gillar giraffer? :O Eftersom du nu talar för de flesta.
#87 folk som spelar cs ja, att du inte har koll på folk som lirar är en annan femma. inte för att jag fattar vad det spelar för roll om folk vet vem han är eller inte, men men!
#91 Obvious att han fuskar och att han är en mytoman. Orkar bara inte bry mig, skrev det för att jag tröttnade på att han både ljuger och att han fuskar i ett 12 år gammalt spel :)
#93 att du ens uttalar dig om fusk e ju fan patetiskt då du inte döljt en enda gång i hela ditt liv jävla mobboffer köp dig en ny jacka helst en blå denna gång...
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Riktigt nice movie!
Skrivet med min iPhone
vill inte smutskasta kurbits på något sätt då alla säger att grabben är duktig men har aldrig sett något liknande, varken hos eliter eller neeps. någon som kan förklara vad det är jag ser? :D
Någon som vet vad han sitter på för lina/rates osv? =D
Ont: riktigt bra:):)
6/8 toastar.
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min Android-mobil
han möter vid ett flertal tillfällen spelare som rape t.ex
kul att läsa om alla finniga tonåringar som krigar på fb
i denna filmen är det lite sämre motstånd ibland men även bra motstånd ibland, kolla hans andra filmer (frapsfilm2 iallafall) samt bringlesfilmen om du vill se bättre klipp samt bättre motstånd.
fast varför var filmen dålig om han nu sköt så hårt? då måste det ju varit bra klipp, eller?
#34 rape är ju dock betydligt bättre än vad du är.
Det är obvious aimbot, alla som testat aimbots med SetViewAngels vet att det där är fusk. Han har både WH och aimbot
Och jag tror knappast kurbits gör sånna här frags på ESEA, men det får vi väl se? :D
#44 HAHA!
Dags o växa upp.
sluta tjuta över att alla inte tycker om csgo, så fortsätter vi spela 1.6, för vi skiter väl fullständigt i vad "proffsen" och någon "<iframe>" gör så går ni och spelar csgo istället? alla reggade sig inte på fragbite när de började spela cs heller hörredu.
sen när vi ändå är inne på det. du är alltså ashäftig och har spelat cs skitmycket längre än khrome, hur kommer det sig då att du inte har lyckats komma någon vart? talanglös kanske? :)))
och kom inte och påstå att 1.6 är svårare för det är det inte.
Folk säger det för att dom ska känna sig bättre bara ;)
#53 trolljesus
9/10, jämfört med 2an
Så det betyder att ni alla 3 är talanglösa isf så som du presenterar det. Så kasta inte sten i glashus. Sen vill jag inte att du jämför mig med dig eftersom olikt dig har jag IRL-meriter att komma med.
PZ xD
Min hudfärg har inget med min intelligens att göra. Faktumet återstår att jag ännu idag har mer meriter än dig IRL och i CS kommer att kvarstå.
Jag pratade med Simon om ditt "Jobb", det visar sig att du inte alls är någon systemtestare. För att vara en systemtestare krävs det skickligheter och expertis i debugging och compilering även också ett viss programmeringsspråks kännedom. (Även kännedom kring funktioner)
Jag tror knappast att du har ett ISQTB-certifikat som krävs för att vara en certifierad mjukvarutestare/("systemtesta re"), så det jag tror du har för jobb är bara ett lallarjobb där du måste "leka" i VS2010 och compilera åt företag. =)
#61 Klart din hudfärg har något med din intelligens att göra? Hallå, häng med lite nu..
Vilka certifikat innehar du qewi och kan du gärna printa mig diplomet på dessa? Jag har absolut kännedom om ditt område du jobbar i då jag själv sysslat en del med testning (inriktning mjukvara).
Låt oss få se nu på alla certifikat (meriter) som du har att komma med om jag bara är för mycket :)
Idiot som sitter och ljuger på fragbite om sin lön, och en idiot som sitter och fuskar på CS. Vem är du ens i CS helt ärligt talat?
Vem har du lyckats vinna över (UTANFÖR PN) som ger dig så mycket självförtroende och luft att du tror att du får kalla folk randoms?
nu ska jag gå och fixa en macka, hej med dig!
#68 hahaha, dig vill man bara krama <3
#72 Menade inget illa mot dig, menade mer att han för en gångs skull lyckades låta lite vettig =)
#79 HAHAHA
nu tycker jag vi fokuserar på filmen istället go' vänner! det var kul sålänge det varade.
Ska du komma och säga att du är bättre än mig nu IRL när jag inprincip vet allt och lite till om hur mycket p12or drömmer om att få vara saker IRL?
Du borde bara ge dig och sluta fuska i CS dessutom. Man ser glasklart att du fuskar likaså din mate (kurbits). Och om det adderar något mer nöje, jag vet att du bor i Västerås och jag har bekanta som vet vem du är. Addera det till att du är bara en valp som snackar på internet om hur bra du är när du egentligen är värdelös IRL.
släpp det nu och inse att ingen annan än du bryr sig om vad folk tycker om en på internet.
Allt jag vet är att jag av varenda en som kommenterat här läser jag och arbetar jag med något 100ggr bättre än deras yrken. Kom tillbaka när du blir garanterad 35k ingångslön efter din master retard
#48 Skjuter hårdare än f0rest och SpawN tillsammans, endast ett fåtal som lirar vet vem han är, connect the dots?
ps. flytta inte till finland :( xoxo
¿como te llamas?