Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstig Steam

Postat av 0Azure0 den 10 Januari 2006, 10:05
6 kommentarer · 242 träffar
Yo!

Så här ligger det till:
Jag har fått en ny dator och har blåst den å allt. Så fick jag lust att installera in Steam. Så jag fixade det och gick in i en av mina favvoservrar. Men på en gång när jag kom in märkte jag att något var fel. Det såg ut att lagga, vilket det aldrig brukar göra.
Jag valde T å märkte att handen å vapnet "flög runt" som om det verkligen laggade. Sen började jag röra på mig och märkte att jag var framme vid CT spawn på ca 1 sec på Dust2. Först trodde jag att det laggade väldigt mkt å att jag hade tur me att de inte såg mig. Men senare såg jag att det var väldigt lätt att döda folk. De började alklaga mig för fusk, men jag fattade inte något. Har aldrig fuskat på Cs, vet inte ens hur man aktiverar något slags fusk.
2 Rundor till gick och jag vart kickad samt bannad från servern p.g.a Speedhack.

Alltså jag höll på att lacka, så jag testade en annan server. Men samma visa igen. Kickad å bannad. Så jag kom fram till att jag ominstallerade Cs fort så att Valve inte bannar mitt konto. Men det räckte inte.
Både Steaminstall å Steaminstall2.exe filerna funkade inte.

Jag kastade min mus mot väggen, den kan inte att användas något mer.
Och nu sitter jag här å surar för att jag inte kan lira CS.

Alltså visst är det liiiiiiiite mysko med att man får gratis Speedhack med Steam ? Fast än man aldrig har Speedhack på datorn å att datorn e helt nyblåst :P

Ville dela med mig om den här händelsen och om någon har några ideér om hur jag kan fixa ett fungerande CS så hojta till :D
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..