Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FPS-Problem

Postat av kiosCar den 9 Januari 2006, 19:47
8 kommentarer · 160 träffar
Hejsan Fragbite och alla dessa kära besökare. Det är nu så att det uppstått ett smärre problem här någonstans. Det är nämligen så att Jag får FPS-dropps, okej nobbe tycker ni men jag vet att folk vill hjälpa till också! Då till frågan om att skapa en vettig diskussion så frågar jag vad ska jag behöva göra för att få 100 Stabila FPS?

Jag har:

AMD 2400+

512 MB ram

Geforce 6800 Ultra

Viewsonic Ultrabrite skärm (ska palla 140 Hz i 800*600) ni vet sånna som "Playz - Hall of game" har?

Vsync = AV!

Kantutjämning = AV!

Powerstrip = AV!

.cfg = tillåten och bara FPS-saker såsom minmodels och cl_shadows har ändrats.

Jag har även High-FPS models typ dom som ser ut som legogubbar, rätt kul på ka_legoland ibland :P iaf ca 200 polygoner iaf...

Jag har i launchoptions: -freq 100 (låser Hzen i 100) och -heapsize 512xxxxx... (som gör att cs använder 512 MB ram när det används).

Jag kör upplösningen 800*600 och om jag sänker så höjs inte FPS-en så märkvärdigt i alla fall.

Hjälp mig, vad har jag gjort för FEL?!

Ska väl formater nån gång i framtiden var inte SÅ länge sedan ändå... btw jag har inte MIRC eller MSN igång plus att jag iaf har netlimiter, jag har heller INGA spywares/virus! =) GL HF fragbite!

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..