Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dags att fixa till Cs-servrarna därute!

Postat av infinitee den 6 Januari 2006, 20:51
3 kommentarer · 103 träffar
Okay, nu börjar jag bli less på att lira matcher dag ut och in på värdelösa servrar. Ni som har spelet ett tag har säkert också märkt att vissa servrar fungerar bättre än andra, det brukar oftast vara när man spelar med riktigt bra spelare, semieliten och uppåt.

Det finns tre saker som visar att det är en bra server.
Pingen är låg, Skotten träffar, Inget lag. Med det andra menar jag, även om jag drar en stor jäkla spray mot någon så markeras alla skotten på servern och träffar motståndaren. Hur ofta händer det inte att du sätter siktet rätt i skallen på en kille drar iväg två, tre burstar rätt i nyllet på honom med ett automatvapen enda står han kvar levande.

Kan någon lägga ut en guide på en bra Serverkonfig samt Playerkonfig?

För jag har testat dom mesta 'tillåtna' inställningarna och ingenting fungerar. För mig verkar det handla om vissa tillfällen då det fungerar klockrent, då allt träffar och andra tillfällen då ingenting går rätt, då snackar jag prickskott 7-10 gånger i skallen på en närstående fiende som inte rör sig.

Kan någon förklara detta så inte dessa personer med uberhaxxade configs därute kan ha övertaget, fördelen för att dom har rätt siffror i sin cfg.

Tack för er tid, och skriv snälla något användbart så folk därute kan lära sig.

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..