Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

steam acc stulet! plz help

Postat av PROMELINA den 3 Januari 2006, 21:29
64 kommentarer · 74 träffar
mitt steam acc blev nyss stulet! ja letade clan så skrev en kille till mej så fick ja hanns msn, sen berätta han att dom använde ett annat program än vent.. kmr inte ihåg va de hette, sen skulle han mitt acc info för att fixa de åt mej (ja var jävligt dum) så ja bytte pw, å gav de åt han.. sen skulle ja byta pw igen å då gick de inte, före ja försökte skrev ja åt han: nu byter ja pw.. då skrev han: ja har inte hunnit göra de.. så skrev ja jag kan inte byta pw! han: va!? lite senare: ja kmr inte heller in?! sen sa han åt mej å fixa de. då gick ja så klart på Retrieve a lost account.. sen stod de ju att de skulle komma en Verification kod till min email, men de gjorde de aldrig å då fattade ja att han hadde bytt email.. å sen skrev ja in svaret till hemmliga frågan i ett sista hopp om att de skulle funka å sen nytt password.. men de funka så klart inte.. nu undrar ja er kära fbare, va ska ja göra ?

1. Köpa nytt cs (där har ja en fråga, tror ni ja kan regga cs:s där för ja hadde de på mitt acc?)

2. Fixa ny cd key via generator (har varit inne på en sånn sida men kmr inte ihåg adressen, så om nån har en sån sida plz skicka länk)

3. ja har killens hotmail. kan ja typ få han avstängd på sitt/mitt acc av steam, skicka email till dom t.ex? isf vilken adress ska man skicka till

kom med mer BRA förslag om ni har, för ja behöver många :S om inget funkar så går ja å köper ett nytt cs imorn..

plz help me :'(
Föregående tråd

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..