1
cheatar alla nu förtiden?
Postat av smackebrang den 23 Februari 2004, 22:33
97 kommentarer · 222 träffar
jag har haft fragbite i ungefär 1,5 år och folk har bara wajnat mer och mer och mer..
de kommer upp tråd efter tråd om cheaters som dom lirat mot på Praccs, Public osv,
dom tjatar om särskrivning stav fel.. va fasen, dom som oftast säger de skriver typ så här:
e d ql att stava fel lr ? ..
här kommer frågan.
är de liksom den nyaste flugan att wajna och säga att folk cheatar, och att Cb hjälper folk som dom känner med vunna matcher..
eller gillar allt folk att bara gävlas?
eller har populationen av 14 åringar på fragbite ökat extremt mycket?
eller har det alltid varigt så här? att de bara e jag som har varigt blind i 1,5 år ??
kan lika gärna skriva så här, alla onödiga kommentarer ignoreras, ( iaf från min sida )
och jag skriver hur fasenn jag vill.
de kommer upp tråd efter tråd om cheaters som dom lirat mot på Praccs, Public osv,
dom tjatar om särskrivning stav fel.. va fasen, dom som oftast säger de skriver typ så här:
e d ql att stava fel lr ? ..
här kommer frågan.
är de liksom den nyaste flugan att wajna och säga att folk cheatar, och att Cb hjälper folk som dom känner med vunna matcher..
eller gillar allt folk att bara gävlas?
eller har populationen av 14 åringar på fragbite ökat extremt mycket?
eller har det alltid varigt så här? att de bara e jag som har varigt blind i 1,5 år ??
kan lika gärna skriva så här, alla onödiga kommentarer ignoreras, ( iaf från min sida )
och jag skriver hur fasenn jag vill.