Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver en bra gamer!

Postat av Organism12 den 28 December 2005, 22:07
77 kommentarer · 142 träffar
tjenare jo nu sitter ja ordentligt i klistret!

Det går några killar i min klass (David å Jens) jag har aldri gillat dessa killar och sen dom fått veta att ja spelar counterstrike så vill dom köra pcw mot mej och min kompis. Min kompis e jätteduktig på counter-strike och han skulle nog stå upp mot dem men knappast mot bägge två. Om ja drar mej ur så kommer jag få höra det i tid och evinnerligehet! Jag har spelat Counterstrike i 3 veckor och dom har spelat i flera år!!Till saken hör att dessa killar är något av Eliter och jag har ingen chans i världen att matcha dem!

Så min fråga är helt enkelt, Skulle ngn av er som sitter där ute kunna iklä sej rollen som mej. Het vad jag heter på counterstrike och spela med min kompis mot dessa killar. Matchen spelas om en vecka och jag kan tänka att betala upp till 400:- för en timmes spel. Det skulle vara bra om ni har varit med i "veckans klipp" eller så för då vet man ju att ni verkligen e bra. SVARA ENDAST OM NI BEDÖMER ER SJÄLVA SOM EXTREMT DUKTIGA SPELARE!
Föregående tråd
Nästa tråd

77 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 77 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..