Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nya Generationens Cheat (Uppföljare)

Postat av Nuffe_ den 21 December 2005, 23:27
8 kommentarer · 68 träffar
In min förra tråd om de nya sortens cheat så skrev jag rörigt påstod många ( http://fragbite.com/?threadID= 197239 )

Det var också många som skrev att det finns många cheat som går förbi VAC 2 och sådant. Det är jag klart medveten om och medger att jag inte skrev något om detta.

Då denna nyhet först kom ut på IDG:s hemsida var det mest WOW det hela handlade om men jag kunde snabbt räkna ut att det kommer mer eller mindre hamna i alla spel en dag.

Ni som säger att ni har cheat som tar sig förbi VAC 2, visst ha så roligt men ni kommer inte bli bättre på att spela Counter Strike, eller?

Något jag också glömde i den andra tråden var en mycket stark applåd till Gamers.Nu för ett av de mest lyckade anticheaten som finns BAC. Något bättre finns bara inte. Skicka ett medelande om ni lyckas cheata på Gamers.Nu........

Varför cheatar du?

31 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..