Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
vad du än gör kolla fan inte jaegarn filmerna, dem mest patetiska jag någonsin sätt speciellt den där han har brillor och leksakspistoler för att verka "cool"
och min respons till varför jag gillar dem äldre filmerna än dem nya... FÖR DEM NYA HAR SÅ JÄVLA MYCKET EFFEKT! om dem tex drar ace så zoomar dem in lr kör slowmotion på varje frag, lägger till färger osv, slutar med att man inte ser filmen längre utan massa blurr hela tiden.
hatar dem där slowmotions som dem har efter varje jävla frag...
Lånar tråden snabbt, Någon som vet vad som hände med det gamla mafakka teamet? Min storebror (Sickdapimpish) var en av de bästa när han spelade och dom hade en film. Någon som vet var jag kan hitta denna filmen?
OnT: Håller med #13. Alldeles för mycket effekter i dom nya filmerna.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Ehm...det finns inget oldschool över dagens semieliter??? :)
playnation har OLDSCHOOL-filmer, inget nytt skräp.
Räcker den?
Men jag måste hålla med till viss del. Visst är de nya filmerna mycket bättre som filmer, och nivån är mycket högre.
Men de gamla filmerna har den där legendariska och vördnadsfulla känslan över sig, de har minnena och nostalgin.
Sant det, de som var semieliter förut har antingen blivit proffs eller slutat spelat.
Sen tycker jag att det finns både bra och dåliga CS-filmer från alla tider, men gamla CS-filmer har ju helt klart en annan känsla.
:)
http://www.youtube.com/watch?v =ZYT14fEF8Y8 (gammal)
http://www.youtube.com/watch?v =Y6gcmbioqiE (halv gammal)
http://www.youtube.com/watch?v =sXEJNlrX0fc (sk back in the days)
mehkra filmerna också roliga haha
vad du än gör kolla fan inte jaegarn filmerna, dem mest patetiska jag någonsin sätt speciellt den där han har brillor och leksakspistoler för att verka "cool"
och min respons till varför jag gillar dem äldre filmerna än dem nya... FÖR DEM NYA HAR SÅ JÄVLA MYCKET EFFEKT! om dem tex drar ace så zoomar dem in lr kör slowmotion på varje frag, lägger till färger osv, slutar med att man inte ser filmen längre utan massa blurr hela tiden.
hatar dem där slowmotions som dem har efter varje jävla frag...
OnT: Håller med #13. Alldeles för mycket effekter i dom nya filmerna.