1
DirectX & Drivrutiner
Postat av func den 15 December 2005, 17:35
21 kommentarer · 276 träffar
Hejsan alla på fragbite, tänkte kolla om det finns några kunniga personer som vet mycket om DirectX & Drivrutiner. Det ligger nämligen till såhär att, med min gammla dator så är rekylen riktigt mycket bättre än på min nya, dock med fps dropp.
((Till alla 12-14 åringar) Jag kan kontrollera min rekyl inte det som är problemet.)
I alla fall min gammla dator är:
(CPU) Intel Pentium 3 2200MHz
(RAM) 512MB
(GFX) NVIDIA GeForce 4200 Ti 1024x768/32bit/100Hz
(OS) Windows XP Home Edition, Service Pack 2
Min nya dator:
(CPU) AMD Athlon™ 64 Processor 3500+, 2209MHz
(RAM) 1024MB
(GFX) NVIDIA GeForce 6800 Ultra 1024x768/32bit/100Hz
Min gammla dator har gammla drivrutiner på grafikkortet ca 1 år.
Min nya dator har nya drivrutiner på grafikkortet, och nyaste directX 9,0c som jag kör i cs.
Vad är det ultimata för att få bra rekyl på min nya dator, samt vad är commandot för directX i cs launch options samt vad ska jag köra? Hade varit skitbra om någon riktigt kunnig inom detta området kunde svara. Haft otroliga problem med rekylen på sista tiden. _OBS_ Jag har confat allt rätt i cs, och testat alla rates samt fixat allt. Så inga problem.
Tacksam för svar. Vid eventuella stav fel, rätta mig inte är ni snälla.
((Till alla 12-14 åringar) Jag kan kontrollera min rekyl inte det som är problemet.)
I alla fall min gammla dator är:
(CPU) Intel Pentium 3 2200MHz
(RAM) 512MB
(GFX) NVIDIA GeForce 4200 Ti 1024x768/32bit/100Hz
Min nya dator:
(CPU) AMD Athlon™ 64 Processor 3500+, 2209MHz
(RAM) 1024MB
(GFX) NVIDIA GeForce 6800 Ultra 1024x768/32bit/100Hz
Min gammla dator har gammla drivrutiner på grafikkortet ca 1 år.
Min nya dator har nya drivrutiner på grafikkortet, och nyaste directX 9,0c som jag kör i cs.
Vad är det ultimata för att få bra rekyl på min nya dator, samt vad är commandot för directX i cs launch options samt vad ska jag köra? Hade varit skitbra om någon riktigt kunnig inom detta området kunde svara. Haft otroliga problem med rekylen på sista tiden. _OBS_ Jag har confat allt rätt i cs, och testat alla rates samt fixat allt. Så inga problem.
Tacksam för svar. Vid eventuella stav fel, rätta mig inte är ni snälla.