Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rasangrepp

Postat av Konflikt|Hypro den 19 Februari 2004, 14:48
25 kommentarer · 164 träffar
Jag har en fråga. Jag tycker det är tragiskt med folk som skriker ***** jävel eller liknade som har med invadrare att göra vad tycker ni? jag är invandrare själv jag kom till sverige ganska tidigt. Och jag har spelat cs sen första början senaste tiden
har jag mixat mycket då har jag hört för det mesta att folk skriver eller säger/skriker i venten när dom dör jävla ***** eller jävla ***** jävel.

För ett tag sen bråka jag med en kille som bor i samma stad osv gick på samma skola. Vi höll på sjaffsa om vem som var den bätre spelaren av oss 2 vi spelade 1on1 vi skulle sluta skriva skit om varandra efter att vi möts. Endå så skriver han ap jävel jävla nerger jävel.Varför är det så många som håller på så? Det dumaste som han skrev till mej som jag regagerade på. Var att jag skulle hålla keften att jag inte kan nåt OCH att negrar kan inget om datorer eller cs /och spel

Varför skrika såna otrevliga saker/varför skriva noob jävel överhuvud taget :/

Har vissa glömt bort var SpawN kommer ifrån? eller är det lättare att skriva/skrika ****** jävel för att den personen är inte lika kännd eller gjorts säg kännd ?
Föregående tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..