Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

recension 3 mus!

Postat av cykelidioten den 7 December 2005, 08:09
12 kommentarer · 52 träffar
Hej tänkte göra en KORTFATTAD recension för er som har slagit sönder er ms 3.0 mus (eller den har gått sönder :) )och tänkte köpa ny.Började köpa RACER:s ny så väldigt fräck ut,känslan va bra men väldigt mycket sens inställningar som för mig va lite jobbigt,formen lite för liten och alla knappar satt väldigt tajt (jag har kanska stora händer )den musen gick tillbakas efter 1 dag.Köpte ms laser 6000 formen liten och kanska bra stilren MEN sidoknapparna sitter förjävligt dåligt! , asso blir sur när jag tänker på hur värdelös denna mus är passar er med hög sens och är vänsterhänta men inget för låg sensare med stora händer :)
den gick också tillbaks efter 1 dag.Så nu då till den musen JAG tycker ni ska byta till Logitec MX518 rentutsakt en snygg mus , sido knapparna sitter bra men inte perfekt (jag smyger med mouse4 idot som jag är hehe) drivs inställningarna bra inte allt för avanserade känslan i spelad grymt bra tog mig en dag att komma in i musen och börja dutta lite hs sista orden LOGITEC MX518!!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..