Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

meriter-och skillz

Postat av Konflikt|Hypro den 16 Februari 2004, 12:05
69 kommentarer · 217 träffar
Hejsan jag har en fråga nog igen kan svara på. Men tycka till ... Jag är tyvär inne på try.se kanalen och söker en clan den ska vara bra osv Men jag anser att meriter är ovensentligt.

Varför frågar folk så mycket om meriter då man söker clan OCH varför frågar man på mirc hur bra man är ? visst man vill veta osv om vi säger att åldergränsen är 16+ ja då har man ju ett + i kanten att man har samma ålder inne osv. Hur kan dessa frågor vara så viktigt jag kan skriva top 130 varför klassas som kass då om man inte har spelat .Utan bara skrivit på mirc .Varför ställes såna här frågor?

Om en persson har top 9 ja då siter han för det första säkerligen inte inne på mirc kanalen try.se och han har säkerligen en clan eller en clan han känner till som kan kan smöra lite för lixom en sån spelare söker inte RANDOM claner det skulle vara ganska så ologikst.

Min stora åsikt är meriter tycker jag inte bevisar nåt för 1 skriver jag top 30 SKRIVER jag det i ett chatt program lixom mirc vad har det med cs att göra då folk ska få reda lite om varandra . Varför inte bra du är 16+ du får testa några pcw se om vi kan ge dej det du vill ha och tvärt om alltså clan medlämar att vi är bra vi har taccs osv på mirc Hur kan man veta så säkert att man spelar bra sen då man gå in på steam det kan man inte veta ... enligt mej eftersom det är ödet som i allt annat bevisar ut det SK kan ju inte skriva till fragbite ja nu på lördag lär vi vinna med si och so som resultat över det laget dom kan spela dåligt endå vinna .. jag vet att try.se suger osv inge bra där men vill så gärna skriva vad jag tycker .

En bra spelare som har top meriter letar inte random istället kan claner låta den spela och även om den inte har bra meriter så Kan den spela några pcw och träna in säg inte så svårt om man bara få channs att träna med den clanen ett bra tag och lysnna osv BARA clanen ha bra taccs och inget massa överdrivet whine över att man kör med en try . En internet clan tror jag skulle fungera bätre ifall folk sluta dissa andra bara för att dom inte har top 10-50

Igår Var det en som skrev att meriter vissar tp och allt annat -helt fel enligt mej . hoppas det är nån som delar samma åsikt liknade try.se är fel ställe att leta men nu skrev jag bara vad jag tycker -och vad jag tycker dom ska tänka på - aja ni kan ju skriva vad ni tycker osv bla bla skiter i oseriösa svar!!!!

69 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 69 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..