Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Portarna på de_aztec

Postat av Snigel den 15 Februari 2004, 12:54
15 kommentarer · 32 träffar
Jaha.... nu har jag en fråga till er som har koll på hur aztec är byggd. Jag och en kompis försökte luska ut hur det fungerade att skjuta genom portarna (givetvis framförallt porten som t kutar igenom). Vad är då problemet? Jo, sitter man bakom porten och sitter nära (man måste sitta under valvbågen) och motståndaren skjuter från andra hållet, blir man i vissa lägen odödligt. Vi har omöjligt siktat fel. Det verkar ha med vinkeln att göra, det vill säga om man står vinkelrätt in i träskivan och skjuter så går det inte döda personen som sitter på andra sidan, inte heller då från långt håll. Om man däremot infallsvinkeln är mindre än ungefär 45 grader så går det skjuta igenom jättebra. Det här har vi ju testat oss fram och det är förmodligen inte hela sanningen, så därför undrar jag om det är någon som har bättre koll på det här än vad vi har, för det är minst sagt jävligt skumt.
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..