1
Steam gör uppdatering som sabbar 1.6?
Postat av xiaq :)~ den 23 November 2005, 20:35
151 kommentarer · 234 träffar
Yes, nu är det så tydligen.
Steam vill få folk att spela/köpa source?
Så dom gör 1.6 mindre spelbart. SABOTERAR för folk.
Som mig själv då till exempel.
Jag har bra dator, men dålig fps och det kom precis efter jag uppdaterat steam senast.
Är detta ens lagligt? Får Steam göra så att Counter-Strike 1.6 blir sämre och mer krävande för att få folk att köpa Counter-Strike: Source?
Min dator:
Intel P4 3.4GHz
ATI Radeon x850xt 256mb PCI-Express
1024MB RAM
160x2 GB
Helt ärligt, jag borde väl inte ha dålig fps?
Jag behöver bara springa in i en smoke så går min fps från 99/100 till 50 på en gång.
Och vilket sammanträffande att det kommer just efter Steam uppdaterats?
Jag märkte detta problem idag, jag tänkte att det var steam som hade fått lite "fnatt" så jag provade installera om steam.
Nix, det blev bara värre?
Så jag tänkte kolla lite på fragbite eftersom det finns så mycket rutinerat folk häromkring.
Jag sökte på forumet, hittade en tråd.
Det är nämligen den tråden jag fått alltihop ifrån, den är också gjord idag.
"func-away" som han nickar, han skrivit in en massa grejor från steampowered som jag tänkte strunta i.
Men en sak ska jag kopiera, detta: http://forums.steampowered.com /forums/showthread.php?s=da3be 1b279bf68a65623ebe4e83f5bd4&th readid=370220
En pojk som har lagt manken till att skriva en tråd på steampowereds forum, men är det någon som svarar? ;/
som func-away säger, allt är steams fel.
kan inte alla gå ihop som en arg mobb och försöka få steam att inse att dom inte kan förstöra det legendariska 1.6.
SOURCE SKA INTE TA ÖVER!
Meningen med denna tråd? Finns ingen, jag vela bara dela med mej av mina tankar :)
nu har jag bara en fråga, hur många är det som har samma problem? ;<
over and out, xiaq da pimp
#52, yup
Steam vill få folk att spela/köpa source?
Så dom gör 1.6 mindre spelbart. SABOTERAR för folk.
Som mig själv då till exempel.
Jag har bra dator, men dålig fps och det kom precis efter jag uppdaterat steam senast.
Är detta ens lagligt? Får Steam göra så att Counter-Strike 1.6 blir sämre och mer krävande för att få folk att köpa Counter-Strike: Source?
Min dator:
Intel P4 3.4GHz
ATI Radeon x850xt 256mb PCI-Express
1024MB RAM
160x2 GB
Helt ärligt, jag borde väl inte ha dålig fps?
Jag behöver bara springa in i en smoke så går min fps från 99/100 till 50 på en gång.
Och vilket sammanträffande att det kommer just efter Steam uppdaterats?
Jag märkte detta problem idag, jag tänkte att det var steam som hade fått lite "fnatt" så jag provade installera om steam.
Nix, det blev bara värre?
Så jag tänkte kolla lite på fragbite eftersom det finns så mycket rutinerat folk häromkring.
Jag sökte på forumet, hittade en tråd.
Det är nämligen den tråden jag fått alltihop ifrån, den är också gjord idag.
"func-away" som han nickar, han skrivit in en massa grejor från steampowered som jag tänkte strunta i.
Men en sak ska jag kopiera, detta: http://forums.steampowered.com /forums/showthread.php?s=da3be 1b279bf68a65623ebe4e83f5bd4&th readid=370220
En pojk som har lagt manken till att skriva en tråd på steampowereds forum, men är det någon som svarar? ;/
som func-away säger, allt är steams fel.
kan inte alla gå ihop som en arg mobb och försöka få steam att inse att dom inte kan förstöra det legendariska 1.6.
SOURCE SKA INTE TA ÖVER!
Meningen med denna tråd? Finns ingen, jag vela bara dela med mej av mina tankar :)
nu har jag bara en fråga, hur många är det som har samma problem? ;<
over and out, xiaq da pimp
#52, yup
1.6 eller Source?
690 personer har röstat