Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En ny sorts fuskare påkommen!!!

Postat av enQuiLa den 15 Februari 2004, 03:31
81 kommentarer · 123 träffar
Jag måste tyvärr meddela och VARNA hela communityn om en ny sorts fuskare som skådats. Inte nog med alla trådar om fuskare på pcw/cw nuförtiden men här kommer det värsta av allt. Det finns en/flera "SVIN" som går in på halft kända public servrar och fakenickar halft kända spelare och sen fuskar gärnet. Detta låter kanske inte så allvarligt men med tanke på att "fuskaren" var rätt så duktig att hantera fusket, rörde sig bra och dolde det hyffsat ok skrämmer mig. I det här fallet fakenickade han HuntR eller JAEGARN som han heter och som alla troligtvis känner igen. Fuskaren i flera andra fall de senaste 2 dagarna heter xsit på steam som man kan se på playerlist. Wonid fick jag inte tag i men demo reccades. Och det behövs inte ett proffs för att se att han fuskar.

Iaf jag bryr mig inte ett skit. Dock är det tragiskt att den nya fuskare har gått så långt att försöka smutskasta spelare som JAEGARN med flera.

Sammanfattning: En sådan här fuskare kan knappast smutskasta någon mer än på public och knappast under CB osv... Vill bara uppmana alla lite mindre skillade (n00bs) som gärna skriker fuskare osv att BRY ER INTE OM FUSKARE PÅ PUBLIC. Och försök inte posta trådar om fuskare på public för då smutskastar ni tex. JAEGARN som inte har något med detta fusk jag nu skådat.

Varför postar jag denna tråd?? Jo för alla noobs som var inne på servern skulle flame:a JAEGARN om att han fuskar på publicservrar och det e ju tråkigt för det var inte han utan nån som försöker smutskasta honom. Och för er andra, jag avskyr fusk och hade INGET att göra just nu så varför inte hjälpa andra lite med en liten tråd?

Ha de bäst alla och lägg ner cheat plz. PEACE!
Föregående tråd
Nästa tråd

81 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 81 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..