Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

TheOnlyOne publicserver

Postat av V den 22 November 2005, 18:33
14 kommentarer · 98 träffar
Hejsan alla glada fragbitare. Tänkte bara ge er några anledningar till varför ni inte ska lira på deras servrar:

Jämt nyss satt jag och lirade lite (det gick rätt hyffsat och jag ledde statsen... jag vet att ni tycker att jag skryter etc när jag skriver detta men det är sant, för det sitter ihop med resterande text)

Efter ett tag börjar tjaffset från alla nybörjare om att man fuskar lite hit och dit, som förövrigt börjar bli jävligt tjatigt nu för tiden. En admin loggar in på sidan och flerasäger åt honom att specca mig (Han nickade [A] Godlike, heter Saad irl och är 19 bast!!!) Efter ett tags speccande börjar det bli jävligt irriterande då det är så självklart att jag inte fuskar, men det som irriterar mig mest är att han tror mer på sånna som har 14-300 i stats och nickar 1337_m3g4_k1ll3r_1337 samt har sådana problem med svenskan att det är lite smått pinsamt.

Till slut rann det över och jag kallade dem för det ena och andra, men dem satt o "kaxade" så det var väl förtjänta av det. Till slut fick jag en bann utan någon som helst anledning.

Iaf, till saken... Det jag gärna skulle uppskatta är om ni kan strunta i att spela på deras servrar då det finns mycket mycket bättre redan :)

Jag förstår att ni tycker det är helt värdelöst osv att läsa allt som jag har skrivit, men jag var tvungen att ge er lite grundfakta (:P) och jag tycker själv det är jävligt fjantigt när någon skriver som jag har gjort.

Ha det bra allihop!

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..