1
GG till nattcup admins.
Postat av ferran1 den 19 November 2005, 23:39
206 kommentarer · 49 träffar
Hej vill bara säga att jag är riktigt missnöjd på dom så kallade adminsen i nattcup12. Vi vann får grupp i första omgången och efter det så tvingade admin oss att spela på ssc under resten av cupen så vi gjorde det och nu under en match så mötte vi vaconline och då har tydligen faken som tidigare åkt dit för fusk, han har fått ett undantag att lira utan ssc pga att han har 128k men endå så pingar han bäst av alla i hela deras lag.
och under en tidigare match när en av admins kompis lirade ja då skulle vi tydligen lira på deras server helt plötsligt även fast vi fått årder att lira på fbs egna ssc server hela cupen.
Tycker att admins beter sig riktigt konstigt eller vad tycker ni? jag vet inte dom kanske har något hemligt förhållande med vaconline.
säger bara gg till fragbite själv har jag ingen tilllit för några fb cuper mer.
och under en tidigare match när en av admins kompis lirade ja då skulle vi tydligen lira på deras server helt plötsligt även fast vi fått årder att lira på fbs egna ssc server hela cupen.
Tycker att admins beter sig riktigt konstigt eller vad tycker ni? jag vet inte dom kanske har något hemligt förhållande med vaconline.
säger bara gg till fragbite själv har jag ingen tilllit för några fb cuper mer.