Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

drivare

Postat av hegu~ den 17 November 2005, 19:58
1 kommentarer · 138 träffar
tjohej

formaterade nylien och tänkte att jag skule prova dem där "ATI_Ultimate_CS_Drivers" som fanns med på sogameds fps guide..

Problemet var att när jag startade cs så flammrade det bara och vart gult, nu vet jag inte om det är pga det som stod i guiden "Det måste vara 32bitars". Men låter dumt att det ska flimmra i allt annat än 32.

Så iaf så avinstallerade jag och drog mig in på ati.com för att dra ner senast catalyst... DESVÄRRE, funkade inte dem heller för mig :) fick bara fel "cli.exe couldn't start" typ..

Så fick återigen avinstallera, starta om, in med min gamla skiva som är ett år gammal, in med gamla drivare starta om..

och det funkar ju, men grejjen är att jag spelar inget annat än cs, så finns det några andra drivare till ATI kort som är bra till cs? Vet att ATI själva gjorde en drvare till doom3 så tänkte att då har dem kanske gjort en till cs också, eller att det finns en catalyst som passar bäst till just cs.

anyway, har ett Radeon 9800SE. Så tipsa på :)
uppskattar hjälpen, puss
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..