Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

portlane

Postat av OldschoolHarry den 10 November 2005, 07:37
8 kommentarer · 77 träffar
Några polare hade liga match igår och bad mig vara standin :)

Det första jag hör när jag kommer in på vent var att vi skulle spela på en PORTLANE server :/ .. jag blev jätte rädd för jag mår inte bra av att spela på ostabila servrar.. handsvetten började komma och ilskan över att folk blir lurade att hyra sådana dåliga servrar... Men sedan när jag väl kom in på servern så blev inte det bättre.. vi mötte kaxxiga 14 åringar (kollade upp åldern på motcs) vilket är min andra fruktan inom cs :/ så jag kände på mig det här kommer inte gå bra.. men jag försökte iaf det som räknas va? vi spelar de_cpl_mill dem jag spelar med kan inte banan så jag får leka ingame ;) säger RUSHA B o mycket flash. Vi stormar som barn jagar efter godis. flasharn sitter perfekt men sedan va händer motståndarna har blivit gudar skotten gör ju inte skada vi står alla 5 o lägga av hela glock magget i en gud som har jätte mycket liv.. han bara skrattar åt oss eftersom våra kulor inte kan rubba en gud :/ sedan kommer hans medspelare = 5 gudar mot oss 5 dödliga det blir slackt vi åker på pisk men vi tar nya tag och smyger mot Stora jag går ut mitten och släpper iväg ett dgl hs på killen som peakar mitten.. vi är jätte glada för dem inte är gudar längre men dem lurade oss när vi sedan kom upp till stora hände samma sak som rundan innan dem har blivit odödliga igen :/ såhär fortsatte sedan hela matchen 5 dödliga vs 5 gudar (odödliga) ibland lyckades vi komma runt deras guda styrka och få ner en efter en men inte ofta matchen slutade 7-16 GG . så nu vågar jag inte längre spela på portlane pga deras sätt att göra motståndare till gudar ( hitboxen är helt jävla fuckad )
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..