1
cs + datorn e knas
Postat av Mightton2k3 den 6 November 2005, 18:12
4 kommentarer · 101 träffar
När jag formaterad om dator så blev allt överdrivet stort på skärmen vilken windows upplösning jag än har , jag forstår inte varför kanske det beror på driverserna till grafik kortet men de e de att innan jag hade formaterat så hade jag inte tankat några drivers till grafik kortet , och när jag har omega drivers så blir allt helt klart normalt i windows men det går inte att starta cs , så jag tog bort de igen ,
nu till cs ; När jag kör med Run in a window har jag 80 - 90 fps man hakar fram lite då och då och kan inte gå in i smoke för då blir allt slowmotion x3 ungefär :P
och när jag inte kör i run in a window så har jag 50 fps och springer runt med slowmotion x1.5 ungefär:S :P
skulle gärna vilja veta vad som är felet :S förstår mig inte på vad som kan vara felet, ingen av mina polare förstår hlr vad det är för fel så snälla hjälp ! !
nu till cs ; När jag kör med Run in a window har jag 80 - 90 fps man hakar fram lite då och då och kan inte gå in i smoke för då blir allt slowmotion x3 ungefär :P
och när jag inte kör i run in a window så har jag 50 fps och springer runt med slowmotion x1.5 ungefär:S :P
skulle gärna vilja veta vad som är felet :S förstår mig inte på vad som kan vara felet, ingen av mina polare förstår hlr vad det är för fel så snälla hjälp ! !