1
Ballar ur när jag creatar
Postat av pakasson den 10 Februari 2004, 19:02
1 kommentarer · 25 träffar
Jo det är så att jag har lite problem med att creata ett game i cs, och det började tjorva i och med uppdateringen idag. Det är så att jag väljer bana och trycker på ok men då stängs cs helt sonika ner. Detta händer varje gång men det är inte det som är det irriterande. Det är nämligen så att när cs stängs ner så upptar drygt en fjärdedel av det ursprungliga skrivbordet hela skärmen, om ni förstår vad jag menar. Detta vill jag ju åtgärda så jag går in på egenskaper-inställningar för att ändra till 1024 som jag brukar ha.
Men då när jag tryckt på OK så kommer det ett felmeddelande upp gällande kernel, vilket är en dll fil. Nu laggar musen fast i kanske tjugo sekunder och om jag har tur kan jag göra alt+f4 så jag kan starta om åbäket men ibland så hänger sig hela skiten.
Jag prövade, efter att ha försökt skapa ett game, att ändra windows inställningarna till 800x600, det som jag har i cs och då jag tryckte ok blev det ingen ändring.
Någon som vet vad man kan göra?
Men då när jag tryckt på OK så kommer det ett felmeddelande upp gällande kernel, vilket är en dll fil. Nu laggar musen fast i kanske tjugo sekunder och om jag har tur kan jag göra alt+f4 så jag kan starta om åbäket men ibland så hänger sig hela skiten.
Jag prövade, efter att ha försökt skapa ett game, att ändra windows inställningarna till 800x600, det som jag har i cs och då jag tryckte ok blev det ingen ändring.
Någon som vet vad man kan göra?