Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Annorlunda lagspikes-problem

Postat av Nangus den 3 November 2005, 14:46
0 kommentarer · 131 träffar
Jag har haft dessa konstiga problem med lag i cs en tid nu. Först trodde jag det berodde på min uppkoppling men vissa saker tycker jag visar på andra problem.

Problem:
När jag är ingame i början av rundan när det inte är mycket 'action', eller när jag tittar in i en vägg så är allt ok, min ping och ms ligger runt 20.
Men nästan jämt när jag ser en fiende på kort avstånd eller när det händer mycket på skärmen sticker min ms iväg mot 500-800, dvs helt ospelbart.
Detta fenomen uppkommer även varje gång jag tar upp konsolen, vilket är väldigt skumt.

Jag har provat att avsluta både min brandvägg och mitt antivirusprogram utan resultat.
Jag har provat ändra både höja och sänka mina rates (rate, cl_updaterate, cl_cmdrate) men det blir ingen skillnad.
Har även bytt tp kabel (har internet genom stadsnät så det är bara en tpkabel från datorn till väggen) men det hjälpte inte heller.

nu har jag inga fler ideer och behöver alltså hjälp!

Snälla spamma inte sönder tråden med dumma svar tack...
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..