1
Server intresse? amx, wc3, superhero
Postat av k_bock den 8 Februari 2004, 15:28
66 kommentarer · 319 träffar
hej alla!
Jag skriver här för att jag undrar om det i framtiden skulle finnas ett intresse för en privat/public på en snabb server med låg ping på 10/mbit, finns intresset kommer jag att uppgradera till 100/mbit när/om det lanseras. Kommer antagligen vara uppe 2servrar som får dela på 10/mbit men det beror på om det skulle bli väldigt hög ping eller inte.
PRISER!
250kr/månad
100kr/psychostats (engångsavgift!) -dina stats på internet
100kr/startavgift
adressen till servern kommer att se ut såhär på ett ungefär:
namnet.myftp.org även psychostats kommer att vara samma eller annat namn.
moddningar så som amx, wc3, superhero, atac, hlguard mm. GRATIS!
Jag ger förslag på olika plugins till server om man vill.
maila mej eller skicka mig ett meddelande ifall det är intresse eller om det är nåt ni bara vill veta. night_crusaders@hotmail.com (ni kan även adda mig på msn med samma adress)
obs! inga oseriösa svar som
-eyy! du kan ta 50kr du bryr dig ínte så myck ändå len!
- kan du hjälpa mig få upp en wc3 server?
SERVER!
Servern kommer antagligen ligga på en dator 1.2-2.0ghz vilket räcker gott till en c-c server, minnet kommer att ligga på 512mb.
8mbit ska räcka för en server på 15pers när jag pratade med en kompis som vet en hel del, är det nån som har ett förslag på hur jag begränsar bandbredden i den andra datorn så berätta gärna!
Konfiguration testat och det bör inte lagga för någon, denna konfiguration är dock testad på en 1.5server.
Som jag sa, om intresset finns när 100mbit kommer upp så inskaffar vi det.
Intresse finns som jag märkt så det kommer troligen att bli så.
//Martin
Jag skriver här för att jag undrar om det i framtiden skulle finnas ett intresse för en privat/public på en snabb server med låg ping på 10/mbit, finns intresset kommer jag att uppgradera till 100/mbit när/om det lanseras. Kommer antagligen vara uppe 2servrar som får dela på 10/mbit men det beror på om det skulle bli väldigt hög ping eller inte.
PRISER!
250kr/månad
100kr/psychostats (engångsavgift!) -dina stats på internet
100kr/startavgift
adressen till servern kommer att se ut såhär på ett ungefär:
namnet.myftp.org även psychostats kommer att vara samma eller annat namn.
moddningar så som amx, wc3, superhero, atac, hlguard mm. GRATIS!
Jag ger förslag på olika plugins till server om man vill.
maila mej eller skicka mig ett meddelande ifall det är intresse eller om det är nåt ni bara vill veta. night_crusaders@hotmail.com (ni kan även adda mig på msn med samma adress)
obs! inga oseriösa svar som
-eyy! du kan ta 50kr du bryr dig ínte så myck ändå len!
- kan du hjälpa mig få upp en wc3 server?
SERVER!
Servern kommer antagligen ligga på en dator 1.2-2.0ghz vilket räcker gott till en c-c server, minnet kommer att ligga på 512mb.
8mbit ska räcka för en server på 15pers när jag pratade med en kompis som vet en hel del, är det nån som har ett förslag på hur jag begränsar bandbredden i den andra datorn så berätta gärna!
Konfiguration testat och det bör inte lagga för någon, denna konfiguration är dock testad på en 1.5server.
Som jag sa, om intresset finns när 100mbit kommer upp så inskaffar vi det.
Intresse finns som jag märkt så det kommer troligen att bli så.
//Martin