Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med allt möjligt

Postat av jag gillar kaniner den 21 Oktober 2005, 07:47
8 kommentarer · 17 träffar
Jag har problem med olika grejer.. här är musen
Har MX500
Ja.. men till problemet.
Jag har haft musen i några år, kanske 1 och ett halft?
Nu på senaste tiden har den fått lite problem.
Ibland, lite när den vill så låser sig musen i någon sekund, man hör ljudet "DUNU" (alltså när en "maskinvara" kopplas ur).
Sen efter 1 sekund låter ljudet "DUNUUN" (ljudet som när en maskinvara kopplas in) och då går den att använda.
Det är som musen kopplas in, och sen ut några gånger per minut och det här är riktigt irriterande. Speciellt på CS när man precis är till för att skjuta någon, och så låser sig musen.

Jag har varit ganska nära på att slö sönder den en gång, och det vill jag undvika.

Några gånger när den kopplas in har den dära "guiden för maskinvara" ploppat upp och jag har valt att installera grejen, eller vad det nu är.
Installationen gick bra då, men problemet återstår.

Är det någon här som vet vad problemet kan vara?

–––– 0;–––– 0;–––– 0;–––-.

Ett annat problem är nu LJUDET. Jag har icemat headset som fungerar riktigt bra, men problemet är att ljudet är efter.
Om jag skjuter så kommer ljudet efter nån halvsekund, och händer vid varje "skott".
Det har inte varit så förut, och jag installerade CZ häromdan och har varit så sen dess.
Är det någon inställning som ändrar detta, eller är det bara ljudet som jävlas med mig?

Någon som vet vad det kan vara :E?
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..