Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

dsl tagen på samma server som hypah

Postat av pong- den 9 Oktober 2005, 17:51
36 kommentarer · 172 träffar
Som ni kanske sett ( http://www.fragbite.com/?threa dID=173188 ) så satte jag igår dit hypah för fusk. Idag kollade jag för skojs skull igenom samma ftp med ssc-screens. Till min förvåning hittar jag detta: ftp://kakhuset.mine.nu/screens hots/Rutti/8.10.2005/enemyInsi de%20-%20dsl-__-_steam_0_0_360 7038

Alternativ ftp:

ftp://iq-ftp.no-ip.com/upload/ dsl.bmp

ftp://iq-ftp.no-ip.com/upload/ dsl2.bmp

ftp://iq-ftp.no-ip.com/upload/ dsl3.bmp

Spelaren ifråga nickar dsl och spelar/spelade tillsammans med hypah i enemyinside.

Kan inte förstå hur någon kan vara så dum.

1. Att överhuvudtagen fuska.

2. Att när man väl fuskar göra det på en ssc-server.

3. Att två personer från samma lag fuskar.

Hoppas även att denna spelare aldrig mer startar cs, och som jag skrev i förra tråden: Vet någon var dsl heter eller möjligtvis var han håller hus på irc, så skriv det i en kommentar.

Tummen upp för ssc, förmodligen reduceras antalet fuskare kraftigt om fler spelar på ssc-servrar.

OBS! Skulle ni inte komma in på ftpn så får jag försöka leta fram en annan. Naturligtvis uppskattas länkar till publika ftper.

Hoppas att tråden uppskattas

/Max
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..