Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fryslagg vid uploads?

Postat av akta|m4 den 20 September 2005, 12:55
3 kommentarer · 22 träffar
Kanske e en lite förvirrande Topic, men såhär är det iaf.

Ja o en polare lanade hemma hos mig i helgen, och när han satt och spelade nån nattcup här på fragbiteligan eller va de va så skulle ja dra in på dc en sväng, vilket resulterade i (som vanligt) att folk började tanka film o så av mig, och detta resulterade i sej i att min polare fryslaggade eller va man ska säga, cl_flushentitypacket 1 eller va man säger. Samma sak hände för honom när ja skulle få upp publicserverlistan, och när han skulle få upp den o ja satt o spelade hände samma sak för mej.
Det är omöjligt att spela så det är inget litet litet lagg vi snackar om här. Pingen är dock densamma...?

jag har Telia 8Mbit (8 ner och 0.8 upp) och sitter bakom en 5-portars router som ja inte vet det exakta namnet på, men de kan jag skriva här när jag kmr hem. Nån som vet varför det blir så extremt laggigt?
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..