Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

lekstugans community

Postat av BoddaN! den 17 Augusti 2005, 20:20
78 kommentarer · 140 träffar
Själv så lirar jag med clanen uN (up north). Vi brukar nöta lite public efter praccar eller före. Då har man vart inne på lekstugans server någon gång. Men i söndags så va en av clanmedlemmarna lite väl grov i orden tyckte adminsen. Då han har fått varningar o blivit bannad innan.

I söndags så blev han bannad igen, men inte nog med det då bannar de alla uN spelare på grund av att de tycker att om en spelare inte sköter sej så ska inte de andra heller få stanna kvar. De har även sagt att nu kommer de att sprida ut dessa bann lister till alla communties så vi kommer få jätte stora problem i framtiden. Vi i clanen som inte har brytit mot några som helst regler blir bannade ändå.

De satte ett ultimatum till oss att om vi lämnade uN^ så skulle de tänka sej att häva bannen. Detta är helt fel enligt mina åsikter o det e helt mot logiken. Ta en titt själva på lekstugans forum

http://www.lekstugan.net/forum /index.php?showtopic=6119&st=0

Tyck till o lägg ett ord mot denna organisation

Vill slutligen säga att efter många försök så låter jag det gå till historien och vill tacka för mitt, försökte få en rät sida på det men men det är bara att acceptera.

adios

Vad tycker ni själva om Lekstugan som organisation

159 personer har röstat

78 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 78 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..