Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ms = ping ?

Postat av DIEZEL den 17 Januari 2004, 11:23
11 kommentarer · 78 träffar
nu i dagarna så släpptes den nya steam updaten! och som dom flesta kanske vet så började Deddi servrar med Win som OS att krångla!

det som va konstigt när man spela på en "sån här" server var att man hade alltid runt 20 i ms och 100-120 i ping! som nu alla säger så är ju ms ping! Men då undrar ja hur de kan vara så. För de laggade verkligen apa som om man hade 100 i ping! själv tror jag inte att ms är ping...

en till sak är lite konstigt med ms och pingen! om jag sänker min cl_updaterate till 20 (ifrån 100) så försvinner ms:en och de är väldigt hemligt... + att om man spelar på LAN så kanske man har 10-15 i ping men ingen ms alls

övertala mig att tro att ms är ping och förklara varför ovanstående är som de är!

(som vanligt undanbedes onödiga kommentarer men oxå som vanligt i detta forum så är de i princip omöjligt att slippa dom)
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..