Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Den bästa musen för CS?

Postat av Highness! den 27 Juli 2005, 08:38
233 kommentarer · 156 träffar
Hejsan.
jag köpte en ny mus igår för drygt 600 och den sägs vara den bästa musen för gaming. den kallas Razer Diamonds och är rätt cool=) men problemet är att jag har fått drygt 5 frags med denna. siktet bara glider iväg och det blir svårt att aima:P vilken mus tycker du är bäst OM man lirar CS? Är denna musen som jag har köpt verkligen den bästa?

sen vill jag ta upp en sak till...
jag är tjej och lirar mkt cs och jag vill starta upp en klan.
har kommit underfund med att det roligaste och bästa är om man har ett mixlag, och med det menar jag både killar och tjejer i samma lag=)
varför finns det så lite såna lag inom gaming?
jag tror att man som tjej blir en bättre gamer OM man lirar med er killar, än om man BARA lirar pcw mix och cup mot tjejer.
vad tycker ni?
ska tjejer lira mot tjejer och killar mot killar?
eller ska det vara mer blandat?

sen tror jag även att killarna som är medel skulle bli mer uppmärksammade av sponsorer och dylikt om ni hade tjejer med i klanen, Ni killar lär oss att aima och bli en krigare och vi tjejer får er att bli uppmärksammade tack vare att vi är tjejer=)

aja ha det bäst...skriv ni som har nån åsikt, ska bli intressant att läsa iaf=)

233 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 233 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..