Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cs hänger sig

Postat av cherrY den 6 Januari 2004, 15:00
27 kommentarer · 246 träffar
Hej, jag har för ca 3 veckor sedan köpt en ny dator (amd2800+ barton, 1024ddr pc3200, nforce2 moderkort(k7NCR18D), Gf4Ti4800, Samsung SyncMaster 957MB)

jag har absolut inga problem med fps utan mitt problem är att cs hänger sig stup i kvarten (ljudet hakar upp sig och cs fastnar). Jag har nu under en lång period letat i forum för att hitta en lösning på mitt problem men inget har hjälpt.

jag har testat: Format c:, olika nvidia drivrutiner, jag har testat att inaktivera mitt onboard ljudkort, jag har testat att inaktivera mitt onboard nätverktskort, jag har testat 2 olika DirectX versioner (8.1 och 9.xx) och sist men inte minst så har jag installerat service pack 1 för winxp.

om du vet vad mitt problem beror på så skriv gjärna vad du tror, Jag är tacksam för att hjälp jag kan få!

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..