1
laggar ur
Postat av liggat den 4 Januari 2004, 21:57
2 kommentarer · 197 träffar
när jag lirar cs så kan jag lagga ur från server och måste starta om cs för att komma in igen. jagh ar formaterat, installerat om steam, tagit bort min config, ja gjort allt..
när jag laggar ur så funkar allt utom cs, ventrilo funkar utmärkt och surfande e perfekt.. det är alltså bara cs som fuckar ur. problemet kom för ca 1 månad sen..
det kommer fram ett felmeddelande precis efter man skrivit quit:
Netchan_Clear() : reliable length not 0, reliable_sequence: 12, incoming_reliable_acknowledged : 1
vad det betyder har jag inte en aning om, har heller inte hittat nåt vettigt på nätet.. så om nån har nån aning om vad det beror på så säg det gärna.. (trött på att lagga ur 2-3 ggr per pcw.. )
lustigkurrar kan hålla sig undan.
när jag laggar ur så funkar allt utom cs, ventrilo funkar utmärkt och surfande e perfekt.. det är alltså bara cs som fuckar ur. problemet kom för ca 1 månad sen..
det kommer fram ett felmeddelande precis efter man skrivit quit:
Netchan_Clear() : reliable length not 0, reliable_sequence: 12, incoming_reliable_acknowledged : 1
vad det betyder har jag inte en aning om, har heller inte hittat nåt vettigt på nätet.. så om nån har nån aning om vad det beror på så säg det gärna.. (trött på att lagga ur 2-3 ggr per pcw.. )
lustigkurrar kan hålla sig undan.