1
It ends here :)
Postat av Bullet den 1 Januari 2004, 19:29
69 kommentarer · 155 träffar
Nu, år 2004, har jag bestämt mig. Det som började 1999, kanske till och med 1998, tar slut, började spela csb 4,x. Jag lägger musen på hyllan och avinstallerar steam. Det var en gång trevligt att spela public, man chattade när man var spectator, frågade och fick faktiskt seriösa och hjälpande svar angående inställningar eller dylikt. Från att ha suttit med 350 mhz och tnt2 isdn 128(top of the art då ), kulmus och högtalare med subwoofer till 2Ghz, func och headset, ja det är ett stort kliv i evolutionen.
Spelar man public idag, är det högst 1/16 med realnick, alltid lotto eller ogc om man tar någon, alltid en fräsning tillbaks om man försöker vara trevlig, massa whine. Det som för gaming framåt, dvs den stora massan och den medföljande kommersialiseringen av CS har förstört den stämmning som fanns runt spelet ibörjan.
Vad tycker ni och vafan kan man göra istället för cs :) ?
Spelar man public idag, är det högst 1/16 med realnick, alltid lotto eller ogc om man tar någon, alltid en fräsning tillbaks om man försöker vara trevlig, massa whine. Det som för gaming framåt, dvs den stora massan och den medföljande kommersialiseringen av CS har förstört den stämmning som fanns runt spelet ibörjan.
Vad tycker ni och vafan kan man göra istället för cs :) ?