Hej efter att jag formaterat min dator så fungerade steam, men så fort jag installerar SP1 eller SP2 så kan jag inte använda steam
Screen:
http://www.packe.dk/steam.JPG
jag tror de förmodligen beror på att jag har haft de installerat innan och sen formaterat, jag har gjort detta innan och det har då fungerat men nu blir de nåt fel när jag installerar nåt service pack. Så jag undrar om nån vet hur man kan fixa detta utan att installera om Steam för jag har 0.5Mbit och de tar lång tid att ladda hem allting.
(Jag har även en fet mp3 samling som jag tagit från en vän, när jag formatera så funka alla mina mp3, men alla hans mp3 som jag tagit var tvungna att gå igenom en kontroll för att funka, vid datorn start kom de upp: "En utav hårddiskarna behöver inkonsekvenskontrolleras (typ)" och då rassla den igenom alla hans mp3 men sen drog farsan en propp så halva hann gå igenom och hälften av alla mp3:s från han funkar typ bara. Så undrar om jag kanske kan fixa Steam på samma sätt, men nu när jag startar om kommer inte dedär upp längre :/ )
Hoppas nån orkade läsa och sätta sig in i mitt problem ;P