Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Iskall om händerna?

Postat av =(^.^)= sEuSiON den 21 Maj 2005, 18:19
117 kommentarer · 77 träffar
Något som nog de flesta har känt vid är att spela med iskalla händer. Ni som inte har det kan jag ju beskriva hur det känns:

Det känns som att man inte håller i musen utan det känns som man håller i en stor oval sten
Man kan inte direkt sikta lika bra och det känns äckligt att spela och väldigt ovant

Iaf det jag egentligen undrar är: Vad gör ni för att värma upp era händer när dom är kalla? Jag brukar oftast lira lite csdm men idag så har jag haft iskalla händer sedan jag vaknade och det försvinner inte, fast det känns inte äckligt att spela dock (eftersom jag lirat mix/csdm sedan kl 15) men dom är fortfarande iskalla

Vad kan det bero på? Först täntke jat att det är för att jag sitte ro t-shirt så jag tog på mig en fleecetröja. Men det fungerade inte heller.

Jag brukar oftast ta till en gammal metod, kanske lite ovanlig men iaf, jag brukar hålla händen(erna) på pungen (det är förbannat varmt där) i en 5-10 min sedan brukar den vara ganska ljummen (Kom på det en gång när jag var mindre och hade haft snöbollskrig)

Vad brukar ni göra?
Föregående tråd
Nästa tråd

117 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 117 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..