Tjena alla FB:are!
Kom att tänka på en grej. Känns som att under varje PCW eller mix man lirat på sistone har någon av moståndarlaget använd fusk. Redan första mixen idag är det en snubbe som använder speedhack. Kanske inte det fusket man ser mest när man spelar, det var faktiskt första gången för mig. Man sätter sig och kollar igenom demon och ser tydligt att han fuskade. Ändå erkänner ändå inte de flesta när man konfronterar dem. Nu kanske många undrar vad jag vill få ut av denna tråden? Jo, eftersom jag själv aldrig använt fusk i ett onlinespel, undrar jag nu varför man fuskar? Det är säkert än hel del på FB som har använd WH eller Aimbot på PCW eller likn. Är även intresserad av att veta varför man inte erkänner när man konfronteras? Motståndarna droppar ju oftast ändå. Så nu till er, alla fuskare på FB :D
1. Varför fuskar man?
2. Varför erkänner man inte när man konfronteras?
Tänker inte skriva "Onödiga kommentarer undanbedes" eller likn. Men om ni känner att ni måste göra det, läs iaf tråden först.
Vi utgår från ett Hockey VM där Sverige varit sämst men har ryckt upp sig på slutet.
Bra jobbat Finland. Dem vann ju sin grupp till skillnad från oss.
Riktigt p12 att sjunka till deras nivå.
Tack hej
#4 Klart vi inte behöver, men att fixa roliga bilder är inte att bete sig som skit..
att bara skjuta på mål räknas inte, pucken ska gå I mål också :)))
#6 Är inte att bete sig som skit bara för man gör lite nedvärderade bilder om dem!
Vi får inte glömma bort att det var en bråkdel av finnarna som höll på o beefade med norrlänningarna som ville göra sig märkvärdiga. Familjen är finnar håller på Finland o var glada för VM 2011 men come on.. Man behöver inte sjunka lågt!
#15-16 Hade jag helt missat, men trådens syfte finns fortfarande kvar. Om ni tar illa upp så får ni gärna gå vidare till en annan tråd!
Skrivet med min iPhone
Vilket jävla sopland, den ända sporten dom är "okej" i suger dom i. Hahahahahaha vilka losers
Ont. skönt att slå finnarna :)
Skrivet med min Android-mobil