Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fuskare

Postat av falkn den 17 Maj 2005, 14:49
13 kommentarer · 227 träffar
Tjena alla FB:are!

Kom att tänka på en grej. Känns som att under varje PCW eller mix man lirat på sistone har någon av moståndarlaget använd fusk. Redan första mixen idag är det en snubbe som använder speedhack. Kanske inte det fusket man ser mest när man spelar, det var faktiskt första gången för mig. Man sätter sig och kollar igenom demon och ser tydligt att han fuskade. Ändå erkänner ändå inte de flesta när man konfronterar dem. Nu kanske många undrar vad jag vill få ut av denna tråden? Jo, eftersom jag själv aldrig använt fusk i ett onlinespel, undrar jag nu varför man fuskar? Det är säkert än hel del på FB som har använd WH eller Aimbot på PCW eller likn. Är även intresserad av att veta varför man inte erkänner när man konfronteras? Motståndarna droppar ju oftast ändå. Så nu till er, alla fuskare på FB :D

1. Varför fuskar man?
2. Varför erkänner man inte när man konfronteras?

Tänker inte skriva "Onödiga kommentarer undanbedes" eller likn. Men om ni känner att ni måste göra det, läs iaf tråden först.

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar