Hejsan alla fb:are, nu skall jag förklara en historia som inträffade under RixHack. Jag och min klan ställde up i cs-tuneringen under RixHack, vi vann första matchen och vann andra matchen. Sen kommer vi till problem mtachen, vi losa med 14-16 mot en klan som hade 16bitars då vi hade 32 bitars. Man fick inte använda 16 bitars, eftersom man skulle köra med cpl-regler. Efter matchen slutade, så visste vi hade motståndar laget hade använd 16:bitars och gick och tog upp det med gamingeye. Där fick vi reda på att vi skulle skriva en matchreport till gamingeye samt wcg. Gamingeye höll med oss att dom skulle försöka lösa detta porblemet på ett rättvists sätt.
Efter 10 minuter frågar jag gamingeye, om de har diskuterat problemet, då fick jag istället prata med wcg som har hand om dessa speciella situationer. Jag fick snacka med en person Svennson, en wcg admin. Om ni läser nedan (länken aiker_viktigt) så finner ni hur omgen och ointresserad admin är. I texten kommer ni få se även att våra motståndre tycker gamineye och wcg har betett sig fel, och är villiga att spela om matchen, men det går dom inte med på. Fattar inte det egentligen, det var dom som gjorde så det blev så här, felet ligger hos dom.
I slutet av vår konvensationen sade Svennson:"Detta kommer inte hända igen".
I nästa omgång åkte mina kompisar ut på samma sak (motståndarna körde med 16 bitars -En admin hade sagt det till dom, och tvärtom en annan admin hade sagt att dom skulle köra med cpl-settings alltså 32), det är helt otroligt. Uppstår det ett problem skall man som admin/arrangör fixa det så att det inte händer igen. Så enkelt är det!
http://upl.silentwhisper.net/upl folders/upload3/Attitude_ report_wcg_admin.txt
http://upl.silentwhisper.net/upl folders/upload8/Aiker _viktigt.txt
Vad tycker ni om denna situation ? Vem har rätt osv ?
PS: Inga onördiga kommentarer tack :/
d a p 99 sb qg = you love me
Ogg gul'rok thok = you fucking nabb
Detta är för alliance till horde.
Dock ej säker på "Ogg gul'rok thok = you fucking nabb" fick reda på det idag. Men "d a p 99 sb qg" & "D A P FFF D B PPP" funkar.
Konversera som alliance med horde, funkar inte tvärtom.
go d a p - "me y o u" (Alliance-Horde dueling situation)
go gsdg b puck - "me ruff e nuff"
d a p yu vb - "y o u lo se"
go yu vb - "me lo se"
go kek d gsdg - "me ver y ruff"
d a p gsdg - "y o u ruff"
d a p kek d gsdg - "y o u ver y ruff"
d a p yu op - "y o u lo ko"
go oi po - "me va ne" (mining situation)
d a p oi po" - "y o u va ne"
P YU VB - "U LO SE"
GO YU VB! - "ME LO S E!"
go as sd d a p - "me lo ve y o u"
d a p as sd go - "y o u lo ve me"
go as sd d a p cxkr - "me lo ve y o u ruff"
Detta är saxat från ett annat forum.
99 99 = ha ha
Horde -> alliance.
Från Horde till Alliance. :>
L t A A F = N * G G A (utan *) :P
fast nån ally reportade så ja blev bannadi 3 dygn.=)
horde>ally
tror ja iaf =)
Verkar vara tillbaxs nu iaf om det var han.