-1
Äldre än oldschool
Postat av BigBUDDY204 den 21 December 2016, 02:16
10 kommentarer · 1 017 träffar
Grabbar lyssna nu. Ni har hört mig förut.
Jag försöker som sagt att dra igång en cs 1.6 match community så som det var för fast på en egen stil.
Mycket skill finns inte men jag gör allt vad jag kan för jag brinner för det.
Jag gör lite i bakgrunden innan starten så att det inte blir massa fix och trix som innan (ni som körde förr här kanske vet)
Försöker att fixa det så nice det bara går men mina skills har gränser.
Ska försöka starta så snabbt allt är fixat.
Som sagt jag vill och kommer att fortsätta att göra något som kommer vara kvar länge och göra det med lite mer stil inte som dessa nuvaranda 1.6 communites.
Ja 1.6 är dött men för de som spelar finns inga bra alternativ det är där jag vill att det finns en plats för svenska spelare oavsett om det går eller inte.
Så besök gärna www.csmix.se för att hålla dig uppdaterat.
Sidan uppdateras lite då och då inte så mycket nu men det är vad det är.
Sprid gärna vidare till gammla 1.6are.
Kan skriva massa mer men kolla sidan för mer information i framtiden efterssom tråden kommer att raderas.
/mvh
/ps finns intresse så uppskattas det hjälp med 1.6 server.
Jag försöker som sagt att dra igång en cs 1.6 match community så som det var för fast på en egen stil.
Mycket skill finns inte men jag gör allt vad jag kan för jag brinner för det.
Jag gör lite i bakgrunden innan starten så att det inte blir massa fix och trix som innan (ni som körde förr här kanske vet)
Försöker att fixa det så nice det bara går men mina skills har gränser.
Ska försöka starta så snabbt allt är fixat.
Som sagt jag vill och kommer att fortsätta att göra något som kommer vara kvar länge och göra det med lite mer stil inte som dessa nuvaranda 1.6 communites.
Ja 1.6 är dött men för de som spelar finns inga bra alternativ det är där jag vill att det finns en plats för svenska spelare oavsett om det går eller inte.
Så besök gärna www.csmix.se för att hålla dig uppdaterat.
Sidan uppdateras lite då och då inte så mycket nu men det är vad det är.
Sprid gärna vidare till gammla 1.6are.
Kan skriva massa mer men kolla sidan för mer information i framtiden efterssom tråden kommer att raderas.
/mvh
/ps finns intresse så uppskattas det hjälp med 1.6 server.