Det verkar inte finnas så många 1.6 match/gather ställen kvar så jag tänkte att vi kanske kunde lösa det genom att hosta ett par servrar, alla servrar är listade här
http://playstar.se/sections/counterstrike/csgather
Alla servrar har en ranking och lite annat kul.
Vore kul om det fanns lite inbitna 1.6are kvar som ville vara med och spela :)
Tycker ni 1.6 fortfarande är lite charmigt?
Kontakta webbyrå. Blir mer seriöst på det sättet.
MVH
Din vän, krawn.
Kan rekommendera dig att kolla upp Jim Westergren, han gjorde en hemsida till min pappas företag för 10-15 år sedan, som var riktigt high-tech på den tiden, ska tydligen ha gått jävligt bra för honom senare!
Hoppas allt går bra! :)
Jag börjar inte bygga en webshop på eventuell försäljning :)
Du borde ju kunna installera mysql etc på servern o skapa databas så kan jag fixa resten? Då är ju sidan uppe på 2 min sen bara hitta någon skysst gratis tema och sen börja lägga in produkter och så, sen hitta nån som kan nått om CSS som kan ändra om lite i templatet ju...? Må bäst sålänge pz!
Klart jag inte är helt ute o cyklar i detta, kan nog göra allt helt själv om ja kollar lite guidier osv men då tar allt 2-3 dagar och på dom 2-3 dagarna vill ja kunna hinna lägga upp ALLA varor vilket är mycket, plus försöka få igång design verktyget jag har köpt för 900 så man kan designa sina kläder direkt på sidan om man inte vill köpa andra märkes kläder eller kanske desiga på dom med eller om man köper hel-färgade kläder man vill designa på men det är inte prio1, vill hinna försöka hitta ett fett tema också så det ser proffsigt ut ocu sej med tiden någon som kan CSS som kan designa om templatet lite gran o ändra o fixa. Inte mycket jobb alls om du jämför vad jag är skysst och kan deala tillbaks som belöning. :)
Må gott!
Mvh