Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hitta min CD-key 1200 SEK

Postat av ragnarlothbrok den 22 Juni 2014, 19:26
47 kommentarer · 2 468 träffar
Tjena det är så att jag fått upp ett meddelande när jag loggar in på steam att mitt konto kan ha brukats av någon annan och är därför avstängd från att tradea, köpa, och använda gemenskapen etc..

Jag har skrivit till steam såklart men dom vill ha min CD-key men då det var xx antal år sedan jag köpte mitt cs så har jag inte kvar förpackningen och csgo fick jag som gift av en mate så har ingen cd-key där heller..

Jag har items för ca 60 tusen kronor i min inventory och den som kan hjälpa mig hitta min cd-key kan få 0.3 bitcoins (allt jag har som jag kan skicka via nätet atm) då jag verkligen inte får någon hjälp utav steam dom svarar bara med att jag måste visa att jag är ägaren. Och snälla skippa kommentarer som är onödiga då jag bara behöver få tag i någon som kan hjälpa mig och du får 0.3 BTC (~1200SEK)
Föregående tråd
Nästa tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar