God kväll.
Började spela cs go för ungefär 1 vecka sedan, så jag har inte så stor koll på hur den här varianten av cs är MEN
har stött på 2 saker som jag funderar över
1. jag har full hp och full kevlar med hjälm, blir rushad av en kille i mitten på d2 och hinner inte reagera, precis när jag dör kommer rutan upp där det står hur mycket skada jag gjorde samt han gjorde
jag gjorde 0 och han träffade mig med 3 skott och gjorde 93 skada? hur går det ihop om jag precis spawnat med 100% hp och skydd?
2. Möter en kille på cw på d2, jag losar den duellen då jag bara hade 34 hp kvar när vi möttes så på rutan som kommer upp han gjorde 1 träff 34 hp. Jag gjorde 6 träffar 187 hp ?
HUR går det ihop?
Tryck upp konsollen precis när du dött så står det exakt hur mkt skada du tagit och från vilka. Garanterar dig att det hade stått ngt om en 3dje person som skulle varit inblandad :)
Andra situationen gissar jag på att du dödade en kille först, sen tog han botten i deras lag (som du mötte på CW) och dödade dig. Om någon sedan dödar botten han spelar så får du assist - även om du inte ens träffat botten.