Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Smålagg efter ominstallation, 1.6

Postat av Mr.P12 den 11 Januari 2014, 23:03
1 kommentarer · 596 träffar
Tja!

Fick ett felmeddelande och var tvungen att installera om cs, det var efter detta det hela började.

Felmeddelandet innan ominstallationen: "SteamMountAppFilesystem(10,4294967295,0xa4clfc8c) failed with error 5: No CS online with App 0 Ver 55"

Innan ominstallationen flöt allt på bra. Nu hacker det *LITE* och har tappat känslan i sprayen. Fungerade som sagt felfritt innan ominstallationen.

Vad ska man skriva i consoler? Har testat det mesta, till exempel "ex_interp 0.01", rate 25000, cl_updaterate 101. Efter installationen så har jag player som namn men rates är 25000 trots att jag ej ändrat. Kan det ha med en uppdatering jämte med ominstallationen? Mitt internet är bra och datorn duger helt klart då det fungerat felfritt med 1-20 i ping förr beroende på server. Pingen är fortfarande låg, hackar till *LITE* när jag går cirka varje sjättedel så har antagligen inget med FPS att göra, känns även fel när jag sprayar.

Vet inte om det kan ha nåt med upplösning att göra, känns som jag har testat i princip allt trots att jag knappast är kunnig i ämnet, därför vänder jag mig till er.

Tack på förhand <3
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..