Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tillbakablickar och CS-historier!

Postat av rexarc den 30 December 2013, 18:42
41 kommentarer · 2 488 träffar
Hallå alla gamla och unga!

Tiden går fort och snart är det ett nytt år. Jag insåg precis att nästa år var det 15 år sedan som jag testade CS för första gången. Så istället för att blicka tillbaka 2013 tänkte jag att vi blickar tillbaka hela våra lyckade och mindre lyckade CS-karriärer.

Kommer ni ihåg någon av dagens eller f.d "toppspelare" innan de blev kända? Ni kanske har mött eller spelat med någon av dessa. Vilka lag spelade dom i? Vad kommer ni ihåg? Eller ni kanske har någon annan rövarhistoria att dela med er av?

Jag kommer ihåg när Gux började spela i lite bättre lag, den där lilla skåningen som vi hittade i #try.se på QuakeNet. Man förstod knappt vad han sa när vi spelade, men sätta hs kunde han redan på den tiden!

När man mötte cArn på clanbase i hans dåvarande klan "Skåre Guerilla". Han styrde ofta upp rundorna på egen hand, och jag hatade att möta honom. Rundorna var oftast 3 minuter långa..

När Legetima * f0rest gled i på clan-snus publicserver och pangade HS. Främst på prodigy där han alltid gick "huset" som CT. Minns en gång när hade 22-0 i stats och alla lämnade servern så det bara var vi kvar, party pooper :<

När fnazze och Magix whinade om att dom inte satt på deras internetcafé när vi tog dem 2on2. De frågade efter rematch i veckor efter detta, förmodligen för att dom satt på caféet då :>

Alla möten med Get_right's dåvarande klan "Vakuum" på r60. Alltid sjukt jämna och roliga matcher mot oss.

Kommer även ihåg när SEL spelades. Många roliga matcher och bra arrangerat!

Har säkert mer att dela med mig av, men inget jag kommer på just nu.

Så nu är det er tur!

Gott nytt år.
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..