Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nedvärdera tjejer?

Postat av Perserkatten den 27 April 2005, 20:29
73 kommentarer · 163 träffar
Varför tycker vissa att det är att nedvärdera tjejer när man säger att tjejklaner suger? Det är ju att säga sanningen, killklaner med samma skill suger också. Hur kan det vara nedvärdering av tjejer att nautralt bedöma deras skill och inte bedöma dem efter sitt kön? Det är de som sponsrar tjejklaner pga kön, de som skapar speciella turneringar för tjejer, och faktiskt också de som sitter och berömmer tjejklaner som suger, enbart för att de är tjejer som nedvärderar tjejerna.

Är som att ha speciella tävlingar för negrer, eller att tex säga "de är ju bra för att vara negrer", precis samma ska.

Jag behandlar alla människor lika oavsett kön, jag går inte och håller upp dörren för tjejer, drar inte ut stolen åt tjejer, jag anser dem nämligen kapabla att klara av dess handlingar själva. Att göra detta åt en tjej pga att hon är tjej är det samma som att säga "du är tjej så du klarar inte av någonting, jag måste göra det här för dig din klantskalle". Och sen kommer tjejerna och klagar när de blir våldtagna av dessa "gentlemän" till killar...jaja...
Föregående tråd
Nästa tråd

73 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 73 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..